Zesp
Data Temat
2014-04-11 05:46 Posiadaczko orbitreka miałam ten sam problem z moim poprzed
2014-04-11 04:47 ps.
2014-04-11 03:48 W przypadku choroby stwierdzonej i leczonej prawdopodobieńs
2014-04-11 02:44 najlepszy doktor Kratochwil z Wrocławia.
2014-04-11 01:45 Aga u mnie dzieci nie wymieniają części ciała poza okiem
2014-04-11 00:25 Ale te krosty zmieniły moją psychikę.
2014-04-10 21:44 i czym miałaś robieone bo są różnice w preparatach.
2014-04-10 20:10 To jest już naprawdę ostatnia deska ratunku, jeśli zabieg
2014-04-10 18:57 na tyle branza fryzjerska rozwinela sie aby w salonach bylo
2014-04-10 17:53 Kasioolka ja mam kolczyk wpepku cos koło dwóch miesięcy z
2014-04-10 17:00 Zdjecie w spodniach czerwonych bylo robione 2 tyg.
2014-04-10 16:00 wedrowki po lekarzach- rodzinny, reumatolog, ortopeda.
2014-04-10 15:12 Myję włosy szamponem z Nivei, stosuje również odżywke d
2014-04-10 14:25 No sorki, sama mam dziecko i koleżanki po porodach i jakoś
2014-04-10 13:40 Moja metoda co dzien po kapieli podwazam delikatnie paznokci
2014-04-10 12:53 Uwaga na plusie- widzialam,ze ladnie obcinaja tam mezczyzn.
2014-04-10 12:05 Wiem tylko, że skutki takiego samo-cięcia mogą być fatal
2014-04-10 11:11 Najpierw poszłem do chirurga a on kazał robić okłady z
2014-04-10 10:24 2,00zł brutto i opisuję to, jako „USŁUGA SPRZEDAŻY bą
2014-04-10 09:33 musze iść zaraz ugotować sobie zupke na jutro, żebym mia
2014-04-10 07:37 O czym Wy pieprzycie.
2014-04-10 06:40 Basiunia1987
2014-04-10 05:30 Nie jestem gołosłowna, mam od niej maila.
2014-04-09 18:23 po ciuchach widze, że jest lepiej.
2014-04-09 17:37 dziewczyny które nie chudniecie.
2014-04-09 16:51 A więc teraz już wiem że byłam już w ciąży i te jajec
2014-04-09 16:01 Ale gdy tata wrócił z pracy i powiedział o pająk za wami
2014-04-09 14:23 Dzięki Inka.
2014-04-09 13:34 jestem z Tobą
2014-04-09 06:51 Niechirurgiczna metoda redukcji tkanki tłuszczowej.
2014-04-09 06:05 Pazuro-maniacy łączcie się!
2014-04-09 05:18 Moj jak byl kawalerem mial romans z dwiema zameznymi turczyn
2014-04-09 04:37 Ja mam taki problem bo moje są z przodu bardzo puszyste a z
2014-04-09 03:55 jestem domatorka) to szukalam na randkach i w sumie mozna po
2014-04-09 03:12 Jestem tu nowa i chcialam sie zapytac,jakie sa potrzebne dok
2014-04-09 02:30 siemka?????
2014-04-09 01:48 ja mam 24..
2014-04-09 01:08 sylwiachot@gazeta.okwww.sylwiaori.pl
2014-04-09 00:27 do:
2014-04-08 23:45 Widzisz, ja tez nigdy nie popelnilabym tego samego bledu, cz
2014-04-08 23:02 od śniadania.
2014-04-08 22:21 Ważę 48 - 52 kg.
2014-04-08 21:37 U nas niestety też są takie terminy, więc zaczełam chodz
2014-04-08 20:42 ..bedzie, bedzie..zobaczysz!
2014-04-08 19:58 Ciocia Julii!
2014-04-08 18:53 Są ostrzy w s...i natarczywi, czasami mało delikatni....
2014-04-08 17:49 Czy moge sie dowiedziec ile kosztuje taki aparat łącznie z
2014-04-08 17:00 i stoje pzred tym wyborem juz jakis czas i ciagle o tym mysl
2014-04-08 16:05 przez conajniej polo roku.
2014-04-08 15:21 1) Jedz do syta,ale nie w nadmiernej ilości: